Forum Polskich Bonsaistów
carmona drobnolistna pytania - Wersja do druku

+- Forum Polskich Bonsaistów (http://bonsaiforum.pl)
+-- Dział: DLA WSZYSTKICH (http://bonsaiforum.pl/forum-3.html)
+--- Dział: FORUM DLA POCZĄTKUJACYCH (http://bonsaiforum.pl/forum-6.html)
+--- Wątek: carmona drobnolistna pytania (/thread-1078.html)



carmona drobnolistna pytania - maniek - 02-26-2011

witajcie w związku z zbliżającą się wiosną zebrało się dużo prac przy mojej Carmonie. Jestem posiadaczem tego drzewka od kwietnia 2010 r. Jestem początkujący i mam do Was pytania
Moja carmona ma formę "s" chciałbym się zapytać jakie koncepcje macie dla tego drzewka?
Czy mogę drutować już zdrewniałe gałązki ?
Czy przesadzać ją i przycinać korzenie jak tak to do jakiej mieszanki?
Czy powinienem zmienić doniczkę na większą?
Proszę o odpowiedź
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   


Re: carmona drobnolistna pytania - maniek - 02-27-2011

pomoże mi ktoś


Re: carmona drobnolistna pytania - Bolas - 02-27-2011

Nie ma się nad czym rozpisywać. Roślina młoda niezbyt rozbudowana na formowanie. Poczekaj może za 5m-cy będzie co układać. To tak jakbyś chciał zapuścić paznokcie ciągle je obgryzając.


Re: carmona drobnolistna pytania - maniek - 02-27-2011

a czy tą gałązkę co jest długa obciąć i czy przesadzać ja i do jakiej mieszanki najlepiej


Re: carmona drobnolistna pytania - śruba22 - 02-27-2011

viewtopic.php?f=19&t=10017 - tutaj masz wykaz mieszanek glebowych, a czy przesadzac poczekaj na opinie kogos bardziej doswiadczonego. Napewno musisz uwazac zeby donica stojaca na keramzycie nie dotykala lustra wody poniewz bedzie to powodowalo gnicie korzeni a z czasem doprowadzi do smierci rosliny. A tutaj viewtopic.php?f=19&t=13957&p=18354&hilit=carmona+przesadzanie#p18354 masz o carmonie troche wskazowek


Re: carmona drobnolistna pytania - maniek - 02-27-2011