11-30-2007, 12:27 PM
witaj Andrzeju .....
dziwi mnie ze jeszcze nikt nic nie napisał nio ale może po prostu musi byc ten pierwszy by pobudzić resztę.....
a wiec - na pierwszy rzut oka roślina wydaje sie bardzo poprawna ladnie zbalansowana jednak mysle ze nie chodzi ci o to bvy poprostu pisac jakieś achy i echy dlatego powiem co mi nie pasuje co kłuje w oczy . po pierwsze brak konsekwencji w prowadzeniu układu gałęzi mowa tu o pierwszej i drugiej od dołu - jedna cieżka pociagnieta poprostu w dół bez nadania ruchu( pomyśl o rozbudowie tej gałezi na dwa piętra) druga nad nią pofalowana z końcowym wyjściem do góry.Idąc wyżej fatalne zwężenia (nio alena to wpływu sie nie ma ) które jednak widziałbym bardziej poskręcane nio i wierzchołek wyprowadzony praktycznie pionowo do góry - mógłbyś mocniej popracować nad ruchem tej wąskiej częsci co napewno wpłynęłoby na skompresownie całej kompozycji . Jeli chodzi o pień jin wydaje sie zbyt przesadzisty ale mysle ze nad tym jeszcze bedziesz pracował (frezem) jak i nad shari które poprowadzone do góry na całym pniu może dodać złudzenie większej dynamiki pnia to tyle ode mnie . Jesli możesz wrzuc fotke materiału z którego powstał ten wypasik .
pozdro i do zobaczyska może przy okazji warsztatów we wrocławiu
oo i jak widzę wraz z Pawłem pisaliśmy post chyba równocześnie wiec juz nie jestem pierwszy
jednak nie bede zmmianial juz treści ... hihihihi
dziwi mnie ze jeszcze nikt nic nie napisał nio ale może po prostu musi byc ten pierwszy by pobudzić resztę.....

a wiec - na pierwszy rzut oka roślina wydaje sie bardzo poprawna ladnie zbalansowana jednak mysle ze nie chodzi ci o to bvy poprostu pisac jakieś achy i echy dlatego powiem co mi nie pasuje co kłuje w oczy . po pierwsze brak konsekwencji w prowadzeniu układu gałęzi mowa tu o pierwszej i drugiej od dołu - jedna cieżka pociagnieta poprostu w dół bez nadania ruchu( pomyśl o rozbudowie tej gałezi na dwa piętra) druga nad nią pofalowana z końcowym wyjściem do góry.Idąc wyżej fatalne zwężenia (nio alena to wpływu sie nie ma ) które jednak widziałbym bardziej poskręcane nio i wierzchołek wyprowadzony praktycznie pionowo do góry - mógłbyś mocniej popracować nad ruchem tej wąskiej częsci co napewno wpłynęłoby na skompresownie całej kompozycji . Jeli chodzi o pień jin wydaje sie zbyt przesadzisty ale mysle ze nad tym jeszcze bedziesz pracował (frezem) jak i nad shari które poprowadzone do góry na całym pniu może dodać złudzenie większej dynamiki pnia to tyle ode mnie . Jesli możesz wrzuc fotke materiału z którego powstał ten wypasik .
pozdro i do zobaczyska może przy okazji warsztatów we wrocławiu
oo i jak widzę wraz z Pawłem pisaliśmy post chyba równocześnie wiec juz nie jestem pierwszy
