• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o pomoc , jestem nowa w temacie
Witam Serdecznie,
Nie dawno a dokładnie w połowie stycznia zaczęłam interesować się bonsai .
Mam 3 domowe oraz tworze sama 3 zewnętrzne z sosny górskiej oraz ze świrka białego bodajże.
Proszę o pomoc a mianowicie jakie dokładnie są te domowe ponieważ nic o nich nie było napisane a chciała bym bardzo się dowiedzieć Wink
:mrgreen: z góry dziękuję!

Załączone pliki Miniatury

Odpowiedz
A więc droga Justyno Smile

Pierwszy bonsai to Wiąz Drobnolistny.
Drugi bonsai to Serissa.
Trzeci bonsai to Karmona Drobnolistna.
Pozdrawiam

MOD: W postach nie używamy czerwonej ani niebieskiej czcionki.
  Odpowiedz
Bardzo dziękuję Smile Teraz będę mogła o nich czytać Smile
  Odpowiedz
Proszę bardzo.

Będziesz miała sporo do czytania Big Grin
W takim razie życzę miłej lektury Smile
  Odpowiedz
Drugie drzewko to na pewno nie serissa.
  Odpowiedz
Hmm Bartek to powiedz nam co to za drzewko ??
  Odpowiedz
Na moje oko to sageretia Tongue
  Odpowiedz
Też stawiam na sageretię theezans
Pomocny link: http://www.bonsaiforum.pl/viewtopic.php?...=sageretia
Gratuluje rośliny w bardzo dobrym stanie.
[Obrazek: 14_sageretia_1.jpg]
Pozdrawiam - Bolesław Wujczyk
  Odpowiedz
Mam mały problem a mianowicie
właśnie oglądałam karmone i mam mrówki w ziemi i nie wiem co zrobić !
Proszę o pomoc!!! Confusedhock:
Chciała bym również dowiedzieć się w jakich miejscach najlepiej trzymać moje drzewka żeby im było najlepiej ciepłe chlodne itp proszę o rady
  Odpowiedz
Mrówki? Wystarczy podlewać rośliny przez zanurzenie w wodzie na 15-20min. Powinny albo się wynieść albo utopić.
  Odpowiedz
Więc dzisiaj zrobię im kąpiel Smile mam pytanie , ponieważ czytam i czytam o wiązach i dużo osób pisze że lepiej je trzymać na zewnątrz a juz sama nie wiem gdzie tą roślinę ulokować :| :?:
  Odpowiedz