• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przycięcie drzewka płomień afryki.
#1
witam serdecznie jestem początkującym w tym temacie. Posiadam już kilka uformowanych klonów a teraz chciałbym prosić o radę jak przyciąć wyhodowane drzewko ponieważ nie mam na niego żadnego pomysłu dziękuję i pozdrawiam


Załączone pliki Miniatury
               
pozdrawiam JaMateusz
  Odpowiedz
#2
NArazie to daj mu rosnąć tak mi się wydaje.
Pozdrawiam. Łukasz Kolanko
W razie pytań <!-- e --><a href="mailto:ldkolanko@wp.pl">ldkolanko@wp.pl</a><!-- e -->
  Odpowiedz
#3
Jako bonsai trzyma się je podobnie jak wisterie dla kwiatów. Podejrzewam że nim ta siewka zakwitnie to minie kilka jak nie kilkanaście lat. Jak przycinać nie wiem nie miałem styczności z tą rośliną.
Pozdrawiam - Bolesław Wujczyk
  Odpowiedz
#4
Albo i wcale nie zakwitnie. Ale liście też ma piękne, dekoracyjne.
Polecam przeczytać ten wątek: http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=19&t=6728
  Odpowiedz
#5
wolałbym nie czekać ponieważ dość szybko gubi liście od dołu i jak zostanie sam kikut to chyba nic z tego już nie będzie.
pozdrawiam JaMateusz
  Odpowiedz
#6
Moje gubią te dolne liście, ale wypuszczają górą nowe. Wg tego, co piszą w wątku na forum ogrodniczym - lepiej poczekać.
  Odpowiedz
#7
U mnie juz został sam kikut, mielem juz go wyzucic ale po jakimś czasie wypuścił nowe gałązki i teraz ma się całkiem dobrze.
  Odpowiedz
#8
aktualnie po przezimowaniu mój płomień afryki wygląda tak;


Załączone pliki Miniatury
           
  Odpowiedz
#9
Ładnie wygląda. Jak był zimowany?
  Odpowiedz
#10
w zasadzie to nic szczególnego mam chłodno w pokoju okno od wschodu i minimum wody
  Odpowiedz
#11
Dzięki za odpowiedź. Ja próbowałam zimować w przepisowych 10 stopniach i wszystkie mi padły. Ten, którego na próbę zostawiłam w salonie przy północnym oknie (18-19 stopni) dał radę i ma się nieźle.
  Odpowiedz
#12